Seksuaaliset (sairaat?) taipumukset

Nurkkaus minne tullaan dumppaamaan turhat spämmäämiset ja väännöt sotkemasta topiceja.

Valvojat: ERDL, Poso1, bugout

Hande

Re: Kuulutko kirkkoon?

Viesti Kirjoittaja Hande »

Antichrist kirjoitti:
Hande kirjoitti:Ota vaikka toinen esimerkki luonnottomuuteen niin katotaan taas uudestaan.
Esimerkiksi suuseksi? Tuskin vastustat ihan mahdottomasti?
Ei kai tuossa mitään luonnotonta ole? Nyt ei siis puhuta siitä mitä kirkko hyväksyy ja ei, kun puhutaan luonnollisesta ja luonnottomasta. Mites esim keinohedelmöitys homopareille?
Antichrist kirjoitti:Edelleen, olennaista ei ole kuka, vaan miten. Yhtälailla siinä homopariskunnassa voi olla jaetut roolit (ja todennäköisesti onkin), jossa toinen on äiti ja toinen isä. Ihan alkuvaiheessa se lapsi ei edes tiedä, että vanhemmilla onkin samanlaiset värkit pöksyissään, ja siinä vaiheessa kun se rupeaa jotain asioista tajuamaankin, ne roolimallit on sille jo itsestäänselviä eikä siinä vaiheessa sillä sukupuolella ole enää mitään väliä. Vai oliko sun kasvatuksessas sitten isän pippeli jotenkin oleellisessa osassa, vai kenties kaikki muut asiat mitä se teki? (Viimenen kysymys on retorinen eikä siihen tarvi vastata ja pahoittelen jos sillä sua loukkasin.)
Joo toki kaikki aina voi toimia ja ei kai se ainoa ero äidillä ja isällä ole värkit housuissa? Väitän, että homoparissa se toinen esim. nainen, ei voi antaa samanlaista kasvatusta, ns. oikeaa kasvatusta, kuin jos lapsella olisi oikea isä. Ei ne naiset luonnostaan kuitenkaan käyttäydy kuin mies, jos kyseessä olisi poikalapsi. Jos mennään siihen, että tämä homonainen alkaa lukemaan opuksia kuinka käyttäytyä kuin mies niin mennään mun mielestä taas hieman luonnottomalle alueelle. Ja varmasti, vaikkei olekkaan tässä vaiheessa esittää mitään tutkimusta, se poika perii äideiltään naismaista käytöstä. Jos taas olisi kaks äitiä ja tyttölapsi niin varmasti käyttäytyminen voisi mennä yksiin, mutta olen silti ehdottoman sitä mieltä, että se tyttökin tarvitsee oikean isän. Joskus se isähahmo, ei se isäksi pukeutunut nainen, on kuitenkin suuri tukipilari kun elämä potkii päähän. Joillekkin voi olla äiti, tai molemmat.

Nyt, että saatais tää päätökseen, tarvitseeko lapsi sukupuolesta riippumatta kaksi äitiä tai isää, vai äidin ja isän, niin meidän pitäisi tehdä paljon tutkimuksia ja kerätä mielipiteitä tai sitten odottaa, että joku muu tekee ne. Ja varmasti, mikäli homous ei olekaan hetken trendi, niin joku näitä tutkimuksia aletaan tehdä kun huomataan tietyissä lapsissa poikkeavaa käytöstä ja tutkitaan näiden kasvuympäristöä.
Siinäpä ne tärkeimmät.

Antichrist
781

Viesti Kirjoittaja Antichrist »

Hande kirjoitti:
Antichrist kirjoitti:
Hande kirjoitti:Ota vaikka toinen esimerkki luonnottomuuteen niin katotaan taas uudestaan.
Esimerkiksi suuseksi? Tuskin vastustat ihan mahdottomasti?
Ei kai tuossa mitään luonnotonta ole?
Mun mielestä on melkosen luonnotonta, että miehen penis on naisen suussa. Miehen penis kun on tarkoitettu a) lisääntymiseen b) virtsaamiseen, ja naisen suu a) ruokailuun sekä b) hengittämiseen. Se penis siellä suussa ei palvele yhtäkään näistä tarkoituksista, eikö se siis ole luonnotonta? Ja jos ei, niin mikä niistä homoista tekee luonnotonta?

Hande kirjoitti:Mites esim keinohedelmöitys homopareille?
Mitä siitä? Oonko mä sanonut että se olis luonnollista? Montako kertaa sulle pitää sanoa, että mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään onko joku asia luonnollinen vai epäluonnollinen? Mä en tuomitse asioita sillä perusteella, toisin kun sä.
Hande kirjoitti:
Antichrist kirjoitti:Edelleen, olennaista ei ole kuka, vaan miten. Yhtälailla siinä homopariskunnassa voi olla jaetut roolit (ja todennäköisesti onkin), jossa toinen on äiti ja toinen isä. Ihan alkuvaiheessa se lapsi ei edes tiedä, että vanhemmilla onkin samanlaiset värkit pöksyissään, ja siinä vaiheessa kun se rupeaa jotain asioista tajuamaankin, ne roolimallit on sille jo itsestäänselviä eikä siinä vaiheessa sillä sukupuolella ole enää mitään väliä. Vai oliko sun kasvatuksessas sitten isän pippeli jotenkin oleellisessa osassa, vai kenties kaikki muut asiat mitä se teki? (Viimenen kysymys on retorinen eikä siihen tarvi vastata ja pahoittelen jos sillä sua loukkasin.)
Joo toki kaikki aina voi toimia ja ei kai se ainoa ero äidillä ja isällä ole värkit housuissa? Väitän, että homoparissa se toinen esim. nainen, ei voi antaa samanlaista kasvatusta, ns. oikeaa kasvatusta, kuin jos lapsella olisi oikea isä.
Tietääkö se lapsikin sen jo, pienestä pitäen? Onko ylipäätään olemassa joku tietty malli, mitä pitää noudattaa? "Omista penis ja tee näin ja näin ja näin, niin lapsesi ei kasva kieroon", vai riittääköhän se, että sillä on välittävä ja rakastava vanhempi, olkoon se sitten miehekäs rekkalesbo tahi "tavallinen" nainen, joka on tukena ja neuvomassa ja opastamassa miten tässä aikuisten maailmassa eletään? Vai ajatteleekohan se lapsi, että joo, ihan kivoja neuvoja sä kakkos-äiti annoit, mutta sulla ei kyllä oikein parta nyt kasva niin en voi ottaa sua todesta. Mitkä asiat on semmosia, mitä isä voi opettaa lapselleen, mutta äiti ei?
Hande kirjoitti:Ja varmasti, vaikkei olekkaan tässä vaiheessa esittää mitään tutkimusta, se poika perii äideiltään naismaista käytöstä.
Mä oon kasvanu osan lapsuudestani ja mm. koko teini-iän yksinhuoltajaäidin kanssa ilman roolimalliksi kelpaavaa isähahmoa, oonkohan mä jotenkin naismainen? Pakkohan mun on olla, kun koko murrosikäni oon periny äideiltäni naismaista käytöstä, eikös vaan?
siinä tapauksessahan joka kolmas ihminen voisi kertoa että "-elämä on potkinut päähän ja raskaat ajat ajoi minut tähän tilaan..."

Hande

Antichrist kirjoitti:Ja jos ei, niin mikä niistä homoista tekee luonnotonta?
Onko ihminen luotu raamatun tai evoluution perusteella olemaan ja lisääntymään samaa sukupuolta olevan kanssa? Paitsi ettei lisääntyminen ihan onnaa.
Antichrist kirjoitti:
Hande kirjoitti:Mites esim keinohedelmöitys homopareille?
Mitä siitä? Oonko mä sanonut että se olis luonnollista? Montako kertaa sulle pitää sanoa, että mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään onko joku asia luonnollinen vai epäluonnollinen? Mä en tuomitse asioita sillä perusteella, toisin kun sä.
Eli minkä perusteella tuomitset asioita? Tapahtuu murha, mutta eihän se ole kuin ihmisten normien määrittelemä paha teko. Homous oli joskus kriminalisoitu, eikä ole enää. Ehkäpä tappo tai murhakin joskus dekriminalisoidaan? Et itse pidä murhasta tai se ei sovi moraaliisi. Minä en pidä homoista. Mikä on oikea jaottelutapa?
Antichrist kirjoitti:Tietääkö se lapsikin sen jo, pienestä pitäen? Onko ylipäätään olemassa joku tietty malli, mitä pitää noudattaa? "Omista penis ja tee näin ja näin ja näin, niin lapsesi ei kasva kieroon", vai riittääköhän se, että sillä on välittävä ja rakastava vanhempi, olkoon se sitten miehekäs rekkalesbo tahi "tavallinen" nainen, joka on tukena ja neuvomassa ja opastamassa miten tässä aikuisten maailmassa eletään? Vai ajatteleekohan se lapsi, että joo, ihan kivoja neuvoja sä kakkos-äiti annoit, mutta sulla ei kyllä oikein parta nyt kasva niin en voi ottaa sua todesta. Mitkä asiat on semmosia, mitä isä voi opettaa lapselleen, mutta äiti ei?
Tartut vaan ulkoisiin asioihin. Tuskin lasta mikään parta tai penis kiinnostaa. Kuten sanoin, lapsi tarvitsee isän ja äidin ja mallin niiltä, eikä kahta äidin mallia. ja varmasti tuo "tee näin ja näin ja näin", vaikkakin tuossa vähän karkeana mallina, on juuri se mitä lapsi tarvitsee. Se etten pysty nimeämään joka ainoaa lähes tiedostamatonta asiaa joita lapsi seuraa ja joita vanhemmat tekevät, tai asioita mitä äiti ei voi opettaa ja isä voi, ei johdu siitä etteikö niitä olisi. Mutta jos tämä asia erityisesti kiinnostaa, niin kannattaa kysellä ihmisiltä jotka toimivat näiden asioiden parissa. Voidaan lyödä vaikka leikkimielisesti 50e vetoa, että kasvatustieteitä lukenut henkilö on samaa mieltä kanssani. Lapsi tarvitsee äidin ja isän, ei kahta äitiä tai isää.
Antichrist kirjoitti:
Hande kirjoitti:Ja varmasti, vaikkei olekkaan tässä vaiheessa esittää mitään tutkimusta, se poika perii äideiltään naismaista käytöstä.
Mä oon kasvanu osan lapsuudestani ja mm. koko teini-iän yksinhuoltajaäidin kanssa ilman roolimalliksi kelpaavaa isähahmoa, oonkohan mä jotenkin naismainen? Pakkohan mun on olla, kun koko murrosikäni oon periny äideiltäni naismaista käytöstä, eikös vaan?
Niin, itse olen kulkenut samaa tietä, tosin iskän kanssa ollaan hyvissä väleissä ja sillon tällön nähdään jossain. Tuokaan ei ole vertailukelposta. Et ole kasvanut koko ikääsi kahden naisen, eli kahden äidin kanssa. Mutta niinkun sanoin, odotetaan. Jos trendi pysyy ja kasvaa niin varmasti jotain muutosta kasvatuksessa on havaittavissa. Ja niinkun mainitsin, voisit tiedustella tuosta kasvatuksesta, siis kumpi on lapselle terveellisempää äidin ja isän vai äidin ja äidin kasvatus, joltain joka on oikeesti asiaan kunnolla perehtynyt.
Siinäpä ne tärkeimmät.

Antichrist
781

Hande kirjoitti:
Antichrist kirjoitti:Ja jos ei, niin mikä niistä homoista tekee luonnotonta?
Onko ihminen luotu raamatun tai evoluution perusteella olemaan ja lisääntymään samaa sukupuolta olevan kanssa? Paitsi ettei lisääntyminen ihan onnaa.
Biseksuaalit on vissiin sitten luonnollisia? Entäs heteromies/-nainen, joka ei halua lapsia, eikö se ole aika luonnotonta ja ihmisen perusviettien vastaista? Pitäiskö nekin parantaa? Entäs kondomin käyttö? Ihminenhän on luotu lisääntymään, ei käärimään penistään kumiin estäkseen lapsien syntymisen. Puhumattakaan muista ehkäisykeinoista, missä sekoitetaan esim. ruumiin luontaista hormonituotantoa. :shock:

Entäs se suuseksi, onko se virtsaamiselinten nuoleskelu ihan luonnollista?
Hande kirjoitti:Eli minkä perusteella tuomitset asioita?
Ihmisten tekojen ja oman moraalikäsitykseni pohjalta. Siihen ei liity se, onko jokin asia luonnollista vai ei.

Jos yksinhuoltajat pystyy kasvattamaan lapsen ilman toista vanhempaa, niin miksi kaksi vanhempaa ei siihen pystyisi, sukupuolesta riippumatta? Jos Matti eroaa Maijasta, ja Maija saa pikku-Villen huoltajuuden, niin onko lopputulos siis huonompi, jos Maijan uusi tyttöystävä onkin nainen? Tuleeko pikku-Villestä sillon "ihan ämmä"? Miks siitä ei tule ämmää, jos Maija asuu ja kasvattaa Villen aikuiseksi yksin? Entä jos Maija ja se toinen nainen ei olekaan rakastavaisia, vaan esim. kämppäkavereita?
Hande kirjoitti:Voidaan lyödä vaikka leikkimielisesti 50e vetoa, että kasvatustieteitä lukenut henkilö on samaa mieltä kanssani.
Lyödäänkö sama summa vetoa siitä, että löytyy myös kasvatustieteitä lukenut henkilö, joka on samaa mieltä kanssani siitä, että myös homoparit voivat kasvattaa tasapainoisen lapsen?
siinä tapauksessahan joka kolmas ihminen voisi kertoa että "-elämä on potkinut päähän ja raskaat ajat ajoi minut tähän tilaan..."

Inc

Re: Seksuaaliset (sairaat?) taipumukset

Viesti Kirjoittaja Inc »

Mikä on Hande se oikea naisen/äidin ja miehen/isän malli? Mitä ne tekee?

Entäs, jos jossain taloudessa äiti onkin se, joka on aina töissä eikä koskaan kotona, kiireinen eikä ehdi antamaan huomioita lapsilleen ja isästä on tullut hoivaavampi osapuoli, joka perinteisesti on se äidin rooli. Eikö tällöin roolit oo päin helvettiä ja lapsi ei saa tasapainoista kasvatusta ja muuttuu jopa homoksi?

Tässä maassa on tuhansittain yh-vanhempia, sekä miehiä, että naisia, jotka ovat kasvattaneet ihan tasapainoisia ihmisiä. Osa on varmasti kasvattanut myös vähemmän tasapainoisia jälkeläisiä. Miksei kaksi miestä tai naista voisi päästä ihan samoihin hyviin tai huonoihin "tuloksiin". Vain koska se on luonnotonta? Ihan yhtä luonnotontahan on se yh-vanhempikin.

Jos koti on onnellinen, se on onnellinen on siellä sitten ruokapöydässä vain äiti tai kaksi miestä tai mies ja nainen.
I'm not alone 'cause the TV's on.
I'm not crazy 'cause I take the right pills everyday.

Inc

Viesti Kirjoittaja Inc »

Ja vielä:

Mitä tällä homouden "trendikkyydellä" tarkoitetaan, kun esim. Hande mainitset siitä tuossa ylempänä? Ihmisen biologisessa kehityksessä olevaa "trendiä" vai sitä, että, kun homoista puhutaan Suosikissa niin paljon niin jollekin tulee mieleen sitten vaihtaa vähän elämäntyyliä ja toosan sijaan alkaakin kiinnostaa ottaa naapurin Matin munaa pyllyyn?

edit. Tarkoitan, että kukaan tuskin alkaa kokeilemaan homosuhteita sen vuoksi, koska homoseksuaalisuus näkyy ja kuuluu paljon medioissa. Se saattaa toki aiheuttaa sen, että alkaa toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaa, mutta silloinhan tämä "trendi" on vain toiminut sytkärinä sille bensakanisterille.

Hande

Vastaan tuohon trendikkyyteen nyt eka. Tarkoitan juuri sitä trendiä, missä kirkko mustamaalataan kaiken pahan aluksi ja juureksi ja koska kirkko, ainakin jossain määrin JOSKUS vastusti homoutta, niin nyt uhmataan sitten. Kirkko kun sanoo jotain homoudesta ym. mikä on negatiivistä eikä sitä "suvaitsevaisuutta", mitä nykyään odotetaan maahanmuuttajille ja muille, niin kirkko on heti natsi jne..

Nuoret lukee lehdistä, että joku supercool näyttelijä on paljastanut homoutensa, ehkä joku tän nuoren idoli. Ne on suoria roolimalleja nuorille. Paras kaveri sanoo että homous on parasta niin koko kaveripiiri on mukana. Vanhemmat ei pidä siitä, niin saadaan hyvä tapa uhmata niitäkin.
Siinäpä ne tärkeimmät.

Hande

Anticrhistille; Edelleen, koska tuo koko viestilitanja koski lähes poikkeuksetta kasvatusta, lyödään 50e vetoa, että äidin ja isän kasvattamista lapsista tulee tasapainoisempia, kuin kahden äidin kasvattamasta lapsesta. Se että joku yksi homopari onnistuu kasvattamaan hyvin, ei sinällään kiinnosta. Kokonaisuus ratkasee.

Niin, ihminen on luotu lisääntymään, olet aivan oikeassa! Kondomia käyttää paljon sellaisetkin ihmiset, jotka haluaa harrastaa seksiä huvikseen ja lisääntyä sitten kun aika on sopiva. Ei siinä ole mitään luonnotonta. Ja jos joku ihminen on luotu niin, ettei omat lapset innosta, niin sehän on aivan normaalia. Tai jos työtilanne/vast vaikuttaa. Sillekkään ei käytännössä voi mitään, paitsi jos haluaa lapsia ja siten vaihtaa työtä tai mikä este onkaan.

Mitä tulee suihinottoon, niin mikä se luonnottomuus nyt on. Koiratkin nuolee vähän väliä näitä paikkoja, eikä ne silti vehtaa saman sukupuolisten kanssa. Ainakaan mun tietääkseni.
Siinäpä ne tärkeimmät.

Inc

Viesti Kirjoittaja Inc »

Hande kirjoitti: Nuoret lukee lehdistä, että joku supercool näyttelijä on paljastanut homoutensa, ehkä joku tän nuoren idoli. Ne on suoria roolimalleja nuorille. Paras kaveri sanoo että homous on parasta niin koko kaveripiiri on mukana. Vanhemmat ei pidä siitä, niin saadaan hyvä tapa uhmata niitäkin.
Eli ei muuta kuin homoilemaan sitten? Ei vittu, et oo tosissas.

Inc

Viesti Kirjoittaja Inc »

Hande kirjoitti: Mitä tulee suihinottoon, niin mikä se luonnottomuus nyt on. Koiratkin nuolee vähän väliä näitä paikkoja, eikä ne silti vehtaa saman sukupuolisten kanssa. Ainakaan mun tietääkseni.
Nopea googletus
Google on kätevä

blacksession

Viesti Kirjoittaja blacksession »

Hande kirjoitti: niin kirkko on heti natsi jne...

Eikako kirkko on ilimanaikusta paskaa, ei natsi.
Always cheat; always win. The only unfair fight is the one you lose.

Hande

^^Ja mitä voimme ylläolevista lukea. Banaanikärpänen ei erota sukupuolta, delfiini homoilee koska haluaa kestäviä perhesiteitä vai mitä ne oli. Kookkailla linnuilla kuten flamingolla ja joutsenella on selvä syy. Urokset ovat vahvempia kuin naaraat, joten parittelun jälkeen miehet huolehtii lapsista ja näin turvaa suvun jatkumisen. Pyrkiikö homot meissä ihmisissäkin tähän?
Siinäpä ne tärkeimmät.

Antichrist
781

Hande kirjoitti:Vastaan tuohon trendikkyyteen nyt eka. Tarkoitan juuri sitä trendiä, missä kirkko mustamaalataan kaiken pahan aluksi ja juureksi ja koska kirkko, ainakin jossain määrin JOSKUS vastusti homoutta, niin nyt uhmataan sitten. Kirkko kun sanoo jotain homoudesta ym. mikä on negatiivistä eikä sitä "suvaitsevaisuutta", mitä nykyään odotetaan maahanmuuttajille ja muille, niin kirkko on heti natsi jne..

Nuoret lukee lehdistä, että joku supercool näyttelijä on paljastanut homoutensa, ehkä joku tän nuoren idoli. Ne on suoria roolimalleja nuorille. Paras kaveri sanoo että homous on parasta niin koko kaveripiiri on mukana. Vanhemmat ei pidä siitä, niin saadaan hyvä tapa uhmata niitäkin.
:D
Tähän onkin hyvä lyödä lukko tämän paskan päälle ja siirtää asiaankuuluvalle alueelle. Vaikka kai toi Huumori ja Roskaposti olis osuvampi...

Jos aihe vielä jatkossa kiinnostaa niin sille saa perustaa topikin mutta minä en aio enää osallistua keskusteluun jossa vastapuoli a) perustelee väittämiään luonnollisuudella b) uskoo raamattuun c) luulee homouden johtuvan siitä että se on trendikästä.

Aamen. :pope:

Viestiketju Lukittu