Kerro tänne kaikki mikä ei mahdu muualle

Jutellaan niitä näitä.

Valvojat: ERDL, Poso1, bugout

Phoenix

Kerro tänne kaikki mikä ei mahdu muualle

ViestiKirjoittaja Phoenix » 13 Marras 2014, 01:39

Tänne saa kertoa kaiken.

Esimerkiksi, mitä kuuluu ja muuta?

Phoenix

Re: Kerro tänne kaikki mikä ei mahdu muualle

ViestiKirjoittaja Phoenix » 13 Marras 2014, 01:43

Aloitan itse kun miehiä johdetaan esimerkillä sanoi joku muinoin.

Tässähän tämä. Hyvä foorumi. Voisin itse lähteä mieluummin bilettämään jonnekin kuten thaimaaseen tai ibizalle, sen sijaan että nuorena miehenä lähtisin Ukrainaan tai Syyriaan.

Reftele

ViestiKirjoittaja Reftele » 13 Marras 2014, 03:04

Mitäpä tässä, odottelen aamun lehteä tulevaksi ja surffaan netissä. Naapuri näkyi juuri tulevan kotiin, missä lie ollut. Sentään kolme aamuyöllä, liian aikaista aamuvuoron päättymiselle, liian myöhäistä iltavuoron loppumiselle. Radio pitää seuraa ja kissa naukuu ruokaa.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 14 Marras 2014, 00:52

Itse täs työttömänä ja turhautuneena, hakkaan seiniä, kiroan tätä elämää ja ryyppään kaiket päivät. Naapurit miettii kai et oon joku hullu, mut saatan ollakkin.
Tupakkaa palaa kans älyttömästi. Pitäis kai ryhdistäytyä, mut ei vaan oo motivaatiota. Vituttaa, tänäänki join puol litraa Leijonaa ja kaljat siihen päälle.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 14 Marras 2014, 00:57

Tekis mieli pistää joku hengiltä, mut ei kyl.. sodassaki varmaan ampuisin vihollisen yli niinku veteraanit kuulemma?! Ei halunnu ampuu toista ihmistä? Mut kyl ite ampuisin niidenkin kavereiden puolesta jotka ei haluis ampuu, ku oon jo niin syväl pimeässä itse.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 14 Marras 2014, 01:11

Hyvän asian puolesta kuten oman kansan, ystävien ja perheen vuoksi voisi antaa vaikka sielunsa.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 14 Marras 2014, 01:25

Junnuna olin paras maalintekijä futiksessa. Oon aina ollu enemmän hyökkääjä kuin puolustaja, kadulla vedin muinoin yht jäbää turpiin kun halusin testaa onko musta viel hyökkääjäksi.

Renard

ViestiKirjoittaja Renard » 16 Marras 2014, 18:08

Mitä mulle? Toivun yövuoroputkesta ja huomaan olevani kujalla. Meinasin laittaa kahvipannun jääkaappiin ja maidon kahvipannu paikalle,
kuumalle levylle.

Onneksi alkaa vapaat ja pääsee treenaamaan. Juoksemaan raittiiseen ilmaan, tavoite mielessä, uusi yritys ja toivo siitä että kelpaa palvelukseen.

Foorumi on aika hiljainen, vähän toivoisi että piristyy. Itsekkin aika harvoin jaksaa mitään kirjoittaa. Kai tämä joskus on ollut elossa? Kuka tietää.
- Herra koettelee omiaan. -

FreedomFighter
Ylläpito

ViestiKirjoittaja FreedomFighter » 16 Marras 2014, 20:47

Kaikki on Ukrainassa/Syyriassa ja me loput ollaan jääty tänne rannalle ruikuttaa. :lol:
Toiset puhuu, toiset lähtee...

Renard

ViestiKirjoittaja Renard » 17 Marras 2014, 10:09

Syyriasta puheenollen, näittekö dokumentin Rise of Isis? :ninja:

Oli aika hyvä. Näkyy todennäköisesti Yle areenan kautta.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 18 Marras 2014, 23:33

Oliks se tää?
http://video.pbs.org/video/2365356572/

Noit isiksen kusipäitä pitäis kyl päästä leipomaan naamaan, siin ois jo suurempaa tarkotusta elämälle. Ukrainassakaan ei kyl välttämättä haluis ampuu venäläisii kuin pakosta kun ne on jopa ihmisiä, mut jihadistien kanssa ei olis sellasta ongelmaa, elukoita koka paskajengi, suoraan helvetistä.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 19 Marras 2014, 00:05

Katsoin tänään dokumentin; Israeli infiltrates European Muslim community
Israelilainen kiertää Eurooppaa; Ruotsissa, Englannissa ja Ranskassa. Huolestuttavaa. Jotain pitäisi tehdä ettei Eurooppa muutu uudeksi lähi-idäksi, niinkuin nuo hullut haluaa. Ja huolestuttavinta on esim. Ruotsin asiat. Ja sillä voi olla vaikutuksia meihin suoraan.

Mitä voi tehdä?

http://www.youtube.com/watch?v=JbPmSDnvCL4
This is the first part of a four-part Israeli documentary by Zvi Yehezkeli and David Deryi about the Islamization of Europe. It has been translated from the Hebrew and subtitled in English. The filmmaker is an Arabic-speaking Israeli whose appearance and flawless Arabic accent were sufficient to allow him to mingle freely with the Muslims in several "no-go zones" in Sweden and France, and to get an inside look at the Islamic mindset within the greater European community.

Renard

ViestiKirjoittaja Renard » 20 Marras 2014, 09:19

Phoenix saattaa olla sama. Yle Areenassa on Ulkolinja, nimellä: Isisin synty ja nousu.

arvid

ViestiKirjoittaja arvid » 20 Marras 2014, 11:33

Phoenix kirjoitti:Itse täs työttömänä ja turhautuneena, hakkaan seiniä, kiroan tätä elämää ja ryyppään kaiket päivät. Naapurit miettii kai et oon joku hullu, mut saatan ollakkin.
Tupakkaa palaa kans älyttömästi. Pitäis kai ryhdistäytyä, mut ei vaan oo motivaatiota. Vituttaa, tänäänki join puol litraa Leijonaa ja kaljat siihen päälle.

Joo-o. Ei muutaku palkkasotilaaksi. Mites mahtais käydä kun ei pärjää edes suomessa.
Pitäiskö se korkki laittaa kiinni ja treenata itsensä kuntoon ja kattoo sit uudestaan. Ongelmia on huono paeta mihinkään kun ne ei sillä lähde.
Loppupeleissä homma on siitä onko itsekuria sekä uskaltaako lähteä.

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 21 Marras 2014, 14:06

Jalka murtunut nilkasta kahdesta kohtaa ja ylempää yhdestä. Laittoivat metallia jalkaan. Lähtee juoksutreenit taas nollista ja puoli vuotta pitää odottaa ennen kun pääsen taas treenaamaan. Paska vuosi kaikenkaikkiaan: ukko kuoli, akka jätti ja jalka paskaksi. Innolla odotan mitä seuraavaksi. :D Ei tässä voi kuin nauraa. Ja Phoenix, laita korkki kiinni.
"Now we can co-operate, right?"

"WRONG"

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”