Kerro tänne kaikki mikä ei mahdu muualle

Jutellaan niitä näitä.

Valvojat: ERDL, Poso1, bugout

Heinämies

Re: Kerro tänne kaikki mikä ei mahdu muualle

ViestiKirjoittaja Heinämies » 21 Marras 2014, 19:45

Tiiän muutaman joilla just kun ei ole järkevää tekemistä niin sitten ryypätään... Muutama tosi fiksu vielä.
Osa jatkaa ryyppämiistä, osa "nousee" ja pystyy vaikka mihin.
Ei oo välttämättä helppoa jos asuu yksin ja on ns. yksin.
Kaikilla ei oo hyviä kaverikuvioita tai ketään potkimassa perseelle mikä helpottais paljon.
Kaikilla ei ole edes harrastuksia. Itse olen luonteeltani ns. Yksinäinen susi ja töiden lisäksi ainut missä olen sosiaalisesti tekemisissä muiden kanssa on yhteiset harrastukset kavereiden kanssa, tämä kannustaa jaksamaan.

Mulla ei ole mitään hajua kuka on Phoenix, mutta heräsi vain tälläisiä ajatuksia.

Tuntuu että Suomi on synkkä maa, ainakin näin syksyllä.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 21 Marras 2014, 22:55

Heinämies kirjoitti:Tiiän muutaman joilla just kun ei ole järkevää tekemistä niin sitten ryypätään... Muutama tosi fiksu vielä.
Osa jatkaa ryyppämiistä, osa "nousee" ja pystyy vaikka mihin.
Ei oo välttämättä helppoa jos asuu yksin ja on ns. yksin.
Kaikilla ei oo hyviä kaverikuvioita tai ketään potkimassa perseelle mikä helpottais paljon.
Kaikilla ei ole edes harrastuksia. Itse olen luonteeltani ns. Yksinäinen susi ja töiden lisäksi ainut missä olen sosiaalisesti tekemisissä muiden kanssa on yhteiset harrastukset kavereiden kanssa, tämä kannustaa jaksamaan.

Mulla ei ole mitään hajua kuka on Phoenix, mutta heräsi vain tälläisiä ajatuksia.

Tuntuu että Suomi on synkkä maa, ainakin näin syksyllä.

Marraskuu voi viedä miehen niinkuin miljoonasateen kappaleessa sanotaan ja viina kanssa, sekä yksinäisyys/mökkihöperyys. Ei oo paljoa harrastuksia, paitsi ryyppääminen. Välil tullu sellasia hetkiä että ryhdistäydyn, mut sit joku painaa aina alas taas. Luultavasti se viina. Itsekin ns. yksinäinen susi ollut koko ikäni. Onneks on hyvä perhe ja loistavat kaverit, joita ihmettelen usein että eivät ole vielä lyöneet hanskoja tiskiin suhteeni. Lenkillä käyminen on luonnistunut itseltä aika hyvin ja siin ollu aina hyvä, salitreeni ollu kans palkitsevaa mut ei itse silti oikeastaan koskaan oppinut siiheen.

Suomi on kyl helvetin synkkä maa, tänään kans katsoin aamu-tv:tä ja huomasin taas että vittu en kuulu tänne, tv täynnä semmosia ihmisiä.. vaikea selittää..
arvid kirjoitti:
Phoenix kirjoitti:Itse täs työttömänä ja turhautuneena, hakkaan seiniä, kiroan tätä elämää ja ryyppään kaiket päivät. Naapurit miettii kai et oon joku hullu, mut saatan ollakkin.
Tupakkaa palaa kans älyttömästi. Pitäis kai ryhdistäytyä, mut ei vaan oo motivaatiota. Vituttaa, tänäänki join puol litraa Leijonaa ja kaljat siihen päälle.

Joo-o. Ei muutaku palkkasotilaaksi. Mites mahtais käydä kun ei pärjää edes suomessa.
Pitäiskö se korkki laittaa kiinni ja treenata itsensä kuntoon ja kattoo sit uudestaan. Ongelmia on huono paeta mihinkään kun ne ei sillä lähde.
Loppupeleissä homma on siitä onko itsekuria sekä uskaltaako lähteä.

Juu, totta se on. Korkki kiinni. Saa nähdä tuleeko mitään. Ja riittääkö motivaatio. Jos löytäis hyvän muijan niin sit ei, mut ei se välttämättä sano jos on kutsumus johonkin, ei sen tarvi olla välttämättä sotaan lähtemiseen mut johonki kyl, ite sen tietää. ugh

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 22 Marras 2014, 21:30

ERDL kirjoitti:Jalka murtunut nilkasta kahdesta kohtaa ja ylempää yhdestä. Laittoivat metallia jalkaan. Lähtee juoksutreenit taas nollista ja puoli vuotta pitää odottaa ennen kun pääsen taas treenaamaan. Paska vuosi kaikenkaikkiaan: ukko kuoli, akka jätti ja jalka paskaksi. Innolla odotan mitä seuraavaksi. :D Ei tässä voi kuin nauraa. Ja Phoenix, laita korkki kiinni.

Tuossa on kyllä jo liikaa yhelle ukolle mielestäni. Toivottavasti jaksat ja pärjäät ERDL!

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 24 Marras 2014, 18:03

Phoenix kirjoitti:
ERDL kirjoitti:Jalka murtunut nilkasta kahdesta kohtaa ja ylempää yhdestä. Laittoivat metallia jalkaan. Lähtee juoksutreenit taas nollista ja puoli vuotta pitää odottaa ennen kun pääsen taas treenaamaan. Paska vuosi kaikenkaikkiaan: ukko kuoli, akka jätti ja jalka paskaksi. Innolla odotan mitä seuraavaksi. :D Ei tässä voi kuin nauraa. Ja Phoenix, laita korkki kiinni.

Tuossa on kyllä jo liikaa yhelle ukolle mielestäni. Toivottavasti jaksat ja pärjäät ERDL!

Ei tunnu missään.
"Now we can co-operate, right?"

"WRONG"

Renard

ViestiKirjoittaja Renard » 24 Marras 2014, 18:48

Ei paska. Malta vaan levätä ja kuntouttaa se jalka kunnolla. Avasin just Jamesonin, koitan torjua flunssaa. :D
- Herra koettelee omiaan. -

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 26 Marras 2014, 17:05

Renard kirjoitti:

Ei paska. Malta vaan levätä ja kuntouttaa se jalka kunnolla. Avasin just Jamesonin, koitan torjua flunssaa. :D

No, kyllä tämän kuntoon saa. Kunhan nyt parin viikon päästä saan ton kipsin helvettiin niin alkaa kuntoutus. Pitää vaan varoa, ettei lähde repimään liikaa heti alkuun, Jameson on hyvää! Perusviskeistä oma suosikki on VAT69.

"WRONG"

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 26 Marras 2014, 21:55

Meillä on täällä maanpäällä valta valita mitä teemme tällä elämällä sanotaan raamatun mukaan, itse en ole vielä saanut tätä pähkinää särjettyä, onko kukaan?

Kylyma

ViestiKirjoittaja Kylyma » 02 Joulu 2014, 12:57

Ei tälle kai omaa ketjua tartte ja teki mieli jakaa tää: http://johnnyantora.com
Saattaa olla vanha ja luettu mutta ilmeisesti tuo on Jani Anttolan kotisivu. Itse sain tuolla hetken kulumaan kun tavailin noita tarinoita läpi. Pari videoklippiäki oli Bosniasta.

Boom

ViestiKirjoittaja Boom » 03 Joulu 2014, 23:59

Kiitos kaikille piristyksestä! Ei mulla ilmeisesti niin huonosti menekkään :lol:
"You can have your dreams or you can have your comfort. But you cannot have them both." -Bruce Wilkinson-

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 05 Joulu 2014, 19:33

Boom kirjoitti:Kiitos kaikille piristyksestä! Ei mulla ilmeisesti niin huonosti menekkään :lol:

Ole hyvä. Nyt vittuilee Kela, sairauspäivärahahommat ihan päin vittua. Juon kyllä kohta pullon viinaa.

"WRONG"

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 06 Joulu 2014, 01:12

Anna mennä! Itellä Leijona-pullo jo odottaa, isänmaallisessa hengessä tietysti.

EJ

ViestiKirjoittaja EJ » 14 Joulu 2014, 09:42

Kaikilla kenellä on syksyllä/talvella ankeaa, niin lento Thaimaahan ja snorklaus/sukellusoppaaksi, ahdistus katoaa samointein!

rdwwaa

ViestiKirjoittaja rdwwaa » 09 Tammi 2015, 19:21

Hyvin menee, josko pitkästä aikaa aktivoituisi täälläkin päin.

Viimeisimmän viestin jälkeen tullut tehtyä vaikka mitä, mutta kun ollaan army-henkisellä palstalla niin käydään ne täällä olevia tärkeimmät/kiinnostavimmat asiat läpi:
varusmiespalvelus valmareissa, sieltä koksuna ulos ja afgoihin. Sen jälkeen legioonaan, jossa alokasajan jälkeen huomasin ettei oo mun juttu, raha kiinnosti liikaa. Nyt tehdään siis sitä. Niin ja oma pääkoppa tuli hoidettua (=narsismi ja ego) Intiassa :D

Oikeastaan paremmin ei juuri tällä hetkellä voisi mennä. No okei, muija tulee puolen tunnin päästä niin ehkä sitten menee vielä paremmin, ainakin hetkellisesti (ne kuuluisat kolme minuuttia :D :D ) :papa:

Onko kukaan laittanut tosta Pariisin iskusta mitään infoa, kun en löydä haun kautta mitään mainintaa siitä? Le Mondessa taisi olla iso juttu siitä, mutten kerennyt kuin vilkaisemaan päällisin puolin.

Pjeet

ViestiKirjoittaja Pjeet » 05 Helmi 2015, 22:01

milloin saadaan baarimiitti aikaseksi?:)

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 06 Helmi 2015, 14:41

Pjeet kirjoitti:milloin saadaan baarimiitti aikaseksi?:)

Tässä olisi ideaa.

"WRONG"

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”