Kerro tänne kaikki mikä ei mahdu muualle

Jutellaan niitä näitä.

Valvojat: ERDL, Poso1, bugout

Phoenix

Re: Kerro tänne kaikki mikä ei mahdu muualle

ViestiKirjoittaja Phoenix » 07 Helmi 2015, 22:57

Niin, ja kuinka monta fsb- ja supo-miestä siellä miitissä sitten on.? Vai onko kettään? Vois veikata, ettei ole kun ei ole resursseja. Esim. Itse olen alkanut harkita rikollisen uraa. Nimittäin Suomessa on niin vähän poliiseja, ehkä siinä olis markkinarako, tälleen työttömänänä nimittäin ja kuin ei enään oo niin isänmaallinenkaan kuin ennen. Kaikki rahat menee kuitenkin johonki huitsin vittuun. Enpä tiedä, jos ois pokkaa nii vois tehä jotai vitun tyhmää.

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 09 Helmi 2015, 12:09

Phoenix kirjoitti:Niin, ja kuinka monta fsb- ja supo-miestä siellä miitissä sitten on.? Vai onko kettään? Vois veikata, ettei ole kun ei ole resursseja. Esim. Itse olen alkanut harkita rikollisen uraa. Nimittäin Suomessa on niin vähän poliiseja, ehkä siinä olis markkinarako, tälleen työttömänänä nimittäin ja kuin ei enään oo niin isänmaallinenkaan kuin ennen. Kaikki rahat menee kuitenkin johonki huitsin vittuun. Enpä tiedä, jos ois pokkaa nii vois tehä jotai vitun tyhmää.

Luepa muutaman kerran tuo läpi ja mietipä vähän. Itse olen Helsingissä ensi lauantaina. Klo. 15.00 käyn ikkunapubissa kahvilla. Jos sinne eksyy muitakin, tervetuloa. Myös ne SuPon ja FSB:n miehet.
"Now we can co-operate, right?"

"WRONG"

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 09 Maalis 2015, 00:05

Mietin asiaa, kuinka uskaltaa lähteä, naru kaulaan tai jonnekin perseeseen syyriaan. Itselläni päässy taas askeleen eteenpäin, siltoja takana on tuhottu niin paljon. Hyvä puoli kun kusee asiat niin pahasti, eikä oo enää ystäviä ei oo riippuvainen kenestäkään. Siis kun jättää kaiken maallisen taakseen, nyt olis aika jo tavallaan. Voisin antaa kaikkeni jonkun asian vuoksi, perheellä on kaikki hyvin. Kummipoika pärjää kuitenkin. Siltikin.. Ei tästä mitään tuu, pellen maine vaan jää. Vois muuttaa vaikka Uuten-Seelantiin, siellä ei kukaan tunne. Vittu.

Koko elämä junnaa paikoillaan, täyttä bullshittiä tää koko homma. Ehkä nyt lopetan ja alkaa uusi viikko. Sunnuntai-kännit, meni varmaan melkein 30kaljaa vklopussa suunnilleen.

Oon kyllä miettiny että oon täys pelle koko ukko- Siksi naru kaulaan tai jotai. Mut kyl se tästä. Ei pidä luovuttaa. IKINÄ. Voinhan aina mennä minne vaan ja jättää kaiken taakse, aloittaa alusta, puhtaalta pöydältä, tietty sekin vaatii työtä. Mutta en ole sidottu mihinkään, se on lohdullista. Vaikka tuntuukin vaikealta tai pahalta. En ole velkaa kellekkään sillä lailla. Kyllä se tästä.

Pjeet

ViestiKirjoittaja Pjeet » 21 Maalis 2015, 08:45

Täällä ollaa kiovassa syömässä viimeiset Aamupalat ennen itää...mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Ne ketkä tänne on tulossa maistakaahan pannukakku juustolla päälle sokeri hipettä hyi vittu laatta meinaa lentää..:D pistän tänne iformeisönii tulevasta. Kuvia laitan kuvapalstalle?

Heinämies

ViestiKirjoittaja Heinämies » 26 Maalis 2015, 14:23

Jeah oikeeta touhua, kuvia ootellessa :ninja:

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 28 Maalis 2015, 06:40

Pjeet kirjoitti:Täällä ollaa kiovassa syömässä viimeiset Aamupalat ennen itää...mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Ne ketkä tänne on tulossa maistakaahan pannukakku juustolla päälle sokeri hipettä hyi vittu laatta meinaa lentää..:D pistän tänne iformeisönii tulevasta. Kuvia laitan kuvapalstalle?

Pidä pää alhaalla. Good luck!
"Now we can co-operate, right?"

"WRONG"

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”