Virus uhka koalitio.comille mennessä???

Seuraa ilmoituksia ja anna kehitysehdotuksia.

Valvojat: ERDL, bugout

Hande

ViestiKirjoittaja Hande » 06 Huhti 2008, 09:28

Mikäs se ihmeen viesti oli koalitiossa "Hacked by x" Oikein kuvan kera? Ettei vain olis herra x tiputtanut sinne pommia.
Siinäpä ne tärkeimmät.

jaggeri

ViestiKirjoittaja jaggeri » 06 Huhti 2008, 09:43

meillon kans virman kone jossa on pankkivarmennus hylkiny tota comia :?

Inc

ViestiKirjoittaja Inc » 06 Huhti 2008, 18:22

Mulla ei tuu mitään ilmoituksia, eli joko kaikki kunnossa tai torjunta reikiä täynnä.

Itse meen kyllä aina sinne tätä urlia käyttämällä linkki poistettu , eli tuleekohan ne hälyt siitä ns. etusivusta?

edit - Tsiisus! Älkää nyt helvetissä enäälinkittäkö sitä sivua tänne kun oon juuri penkonut palstan läpi ja poistanut kaikki .comin linkit mitkä löysin tämän virus ongelman takia.
-Mike
I'm not alone 'cause the TV's on.
I'm not crazy 'cause I take the right pills everyday.

Probe

ViestiKirjoittaja Probe » 06 Huhti 2008, 18:34

Mulle tuli jokin virus suojauksista huolimatta ja kone alkoi tökkiä pahasti, tosin sain puhdisteltua koneen ja vanhalle mantereelle en enää mene (virusten pelossa). :boxing:

Kimmo666

ViestiKirjoittaja Kimmo666 » 06 Huhti 2008, 18:56

Probe kirjoitti:Mulle tuli jokin virus suojauksista huolimatta ja kone alkoi tökkiä pahasti, tosin sain puhdisteltua koneen ja vanhalle mantereelle en enää mene (virusten pelossa). :boxing:

Sama juttu kone meni täysin jumiin :x

Hande

ViestiKirjoittaja Hande » 09 Huhti 2008, 18:14

Minä en tolla sivulla ole huomannut mitään, siis comissa. Yhteen aikaan ei päässyt, oli vaan se tummapohjainen kuva ja sitten kun pääsi ei vieläkään mitään. Edes virustorjunta ei ole ilmoitellut mitään ja kone toimi niinkuin ennenkin.
Siinäpä ne tärkeimmät.

Kenttäsika

ViestiKirjoittaja Kenttäsika » 14 Huhti 2008, 10:48

X
Viimeksi muokannut Kenttäsika, 04 Elo 2011, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Anaconda

ViestiKirjoittaja Anaconda » 14 Huhti 2008, 18:44

Kenttäsika kirjoitti:
Jpietilä kirjoitti:
Anaconda kirjoitti:kun on OSX ajantasalla, ei huolesta häivää

Tai linux Kubuntu. (kesällä vaihtuu OSX:si)

Mäkin oon jo kyylännyt uutta MacBook Pro:ta, jonka ajattelin tilata verovapaana heti toukokuussa, kun Suomesta pääsen.

voit ostaa sen verovapaasti jo suomesta, ennen kuin lähdet!

Mike Manner
S.N.A.F.U

ViestiKirjoittaja Mike Manner » 19 Huhti 2008, 22:46

vb .comin puolella kirjoitti:koalitio.comin päivät on luetut ja vastuu kansan sivistämisestä siirtyy nyt koalitio.infolle.

tää [koalitio.com] foorumi pysyy ilmoilla vielä määräämättömän ajan, mutta tänne ei voi kirjoittaa uusia viestejä. vanhat viestit toivottavasti voidaan siirtää tuonne uudelle foorumille, aika näyttää..

hyviä jatkoja koalitio.comin puolesta kaikille vuosikaudet tätä seuranneille ja menestystä uudelle foorumille!

t: vb
Iso kiitos vb:lle siitä, että aikoinaan polkaisit tuon foorumi hankkeen käyntiin ja kiitos myös minunkin (ja koalitio.infon ylläpidon) puolesta kaikille "talkoisiin" osallistuneille! :D

Jatketaan oravanpyörän pyörittämistä nyt täällä koalitio.infon puolella (vaikka olo on kyllä hivenen haikea tuon .comin nyt lopullisesti mennessä kiville)!

Hyvää kevään jatkoa kaikille tasapuolisesti!
Käsi koukussa kevättä kohti:
-Mike :D

O.P

ViestiKirjoittaja O.P » 20 Huhti 2008, 10:18

Vb on herännyt eloon vähän liian myöhään..

Palaa sivulle “Ilmoitukset ja ylläpito”