Alustava keskustelu, tapaaminen Turun tienoilla..

Seuraa ilmoituksia ja anna kehitysehdotuksia.

Valvojat: ERDL, bugout

ERDL

Re: Alustava keskustelu, tapaaminen Turun tienoilla..

ViestiKirjoittaja ERDL » 29 Syys 2008, 21:28

Kimmo666 kirjoitti:Ehdoitus tapaamiseen 25.10.2008.Käviskö??

Pitää neuvotella työnantajan kanssa, yleensä olen vapaani saanut.
"Now we can co-operate, right?"

"WRONG"

Lyijyttäjä

ViestiKirjoittaja Lyijyttäjä » 29 Syys 2008, 23:27

Voi olla, ettei saakeli tonne pääse. Sen verran tässä on hässäkkää...jo duuninki takia ja kotonakin riittää hulinaa. Eihän täällä foorumillakaan kerkee vieraileen ku pari kertaa kuussa. Matka ei ole enää ongelma Turkuun, kuten vielä vajaa vuosi sitten.

Jesse

ViestiKirjoittaja Jesse » 30 Syys 2008, 10:42

jarno r kirjoitti:Edit: Edellinen ehdous poistettu.

Hetken mietein ja uusiks meni... Sijainti edelleen Turku ja ajankohta noin kuukausi eteenpäin, viikonpäivä lauantai.

Päivällä olis jotain ohjelmaa, joista ehdotuksia otetaan vastaan. Itse mietein jotain koalition henkeen sopivaa, kuten paintball pelailua jne. Kun ollaan hiukan hikoultu ja ryvetty, niin olisi kokoontuminen jossakin mukavassa kokoustilassa, kuten http://www.olympiasauna.fi/ joka on ihan keskustan tuntumassa. Täällä vois pätkän verran vielä viettää iltaa ja vaihtaa kuulumisia. Homma jatkuisi jokaisen omien mieltymyksien mukaan, yhdessä tai erikseen, majoitus myös omanmaun mukaan, mutta esim omena hotelli on edullinen vaihtoehto, ellei pääse jonkun pirjon luo yöksi tai ole muita kavereita kaupungissa....

Miltäs kuulostaa??

Lyhyet alustavat ilmoittautumiset, että minkä verran porukkaa saadaan kasaan, että onko järkeä edes alkaa tällaista suunnittelemaan.

Jaa että Olympiasauna. Taidan tulla mukaan (jos kotoa annetaan lupa..). En paljasta missä kaupungissa olen enkä työpaikkaani, mutta kun kurotan karvaista kaulaani, näen olympiasaunan. :yes:

Miten me sit esittäydytään siellä. Sanonko minä että olen Jesse hyvää iltaa vai olen P.... :?:
----------
...laiskaks haukutaan, vaikka mitään en oo tehny!

skaz

ViestiKirjoittaja skaz » 30 Syys 2008, 10:55

Jesse kirjoitti:En paljasta missä kaupungissa olen enkä työpaikkaani, mutta kun kurotan karvaista kaulaani, näen olympiasaunan. :yes:

Todellista turkulaisuutta.

Kimmo666

ViestiKirjoittaja Kimmo666 » 30 Syys 2008, 11:43

Jesse kirjoitti:
jarno r kirjoitti:Edit: Edellinen ehdous poistettu.

Hetken mietein ja uusiks meni... Sijainti edelleen Turku ja ajankohta noin kuukausi eteenpäin, viikonpäivä lauantai.

Päivällä olis jotain ohjelmaa, joista ehdotuksia otetaan vastaan. Itse mietein jotain koalition henkeen sopivaa, kuten paintball pelailua jne. Kun ollaan hiukan hikoultu ja ryvetty, niin olisi kokoontuminen jossakin mukavassa kokoustilassa, kuten http://www.olympiasauna.fi/ joka on ihan keskustan tuntumassa. Täällä vois pätkän verran vielä viettää iltaa ja vaihtaa kuulumisia. Homma jatkuisi jokaisen omien mieltymyksien mukaan, yhdessä tai erikseen, majoitus myös omanmaun mukaan, mutta esim omena hotelli on edullinen vaihtoehto, ellei pääse jonkun pirjon luo yöksi tai ole muita kavereita kaupungissa....

Miltäs kuulostaa??

Lyhyet alustavat ilmoittautumiset, että minkä verran porukkaa saadaan kasaan, että onko järkeä edes alkaa tällaista suunnittelemaan.

Jaa että Olympiasauna. Taidan tulla mukaan (jos kotoa annetaan lupa..). En paljasta missä kaupungissa olen enkä työpaikkaani, mutta kun kurotan karvaista kaulaani, näen olympiasaunan. :yes:

Miten me sit esittäydytään siellä. Sanonko minä että olen Jesse hyvää iltaa vai olen P.... :?:

Laita foliohattu ja pidä keltaista sateenvarjoa kyllä me löydetään sinut... :tinfoil:

micce

ViestiKirjoittaja micce » 30 Syys 2008, 12:12

Esittäytyminen suoritetaan tietysti,"hei,olen Micce,olen koalitioholisti,olen nyt ollut ilman koalitiota jo 5 päivää". Perhana ku turussa asti tuo miitti,ei taida oulusta asti meikä päästä lähteen :x

Groke

ViestiKirjoittaja Groke » 30 Syys 2008, 18:24

En tule, vaikka kuvassa olin. Jaa miksen?

A) Olen uusi foorumilla ja liian pelottava ilmestys.
B) Olen töissä kyseisenä aikana.
C) Koalitio tuskin maksaa lentolippua.. :?:

Jos Mr Klak kunnioittaa meetinkiä läsnäolollaan, niin kertokaa sille, että SAPS on etsintäkuuluttanut sen sarvikuonon ulosteen väärinkäytöstä epäiltynä ja olisi parasta tulla antautumaan, ennenkuin undercover-zulukafferit sen tavoittavat. Ne eivät ota vankeja... :mrgreen:
Himmel, Arsch und Weißdorn...

Loka
Miss. Neropatti

ViestiKirjoittaja Loka » 30 Syys 2008, 18:59

Passaan miitin.
Divide et impera
Let the motherfucker burn

Kimmo666

ViestiKirjoittaja Kimmo666 » 01 Loka 2008, 15:00

Loka kirjoitti:Passaan miitin.

Olisit tullut Peter North on myös paikalla..

Ancien
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ancien » 01 Loka 2008, 15:55

Nyt sitten todellisia ilmottautumisia, niin laitan varaten ampumaratoja ja saunoja. Eilen kasvoi arsenaali puoliautomaatti haulikolla, elikkä nyt halukkaat ilmottautumaan. Tietenkin myös omaa kalustoa mukaan. Päivähän on 25.10.2008.

Minä, kimmo666 ja Peter North ainakin paikalla.
Antti S

Ainoa heikkous ääretön nopeus!

Loka
Miss. Neropatti

ViestiKirjoittaja Loka » 01 Loka 2008, 18:31

Kimmo666 kirjoitti:
Loka kirjoitti:Passaan miitin.

Olisit tullut Peter North on myös paikalla..

Varmasti paikalla? No, tuttujahan tapaa aina mielellaan.

Palaa sivulle “Ilmoitukset ja ylläpito”