Kysely - Palstan uudet käyttäjät - HUOMIO:

Seuraa ilmoituksia ja anna kehitysehdotuksia.

Valvojat: ERDL, Poso1, bugout

Sardaukar

Re: Kysely - Palstan uudet käyttäjät - HUOMIO:

ViestiKirjoittaja Sardaukar » 17 Tammi 2011, 12:02

Ehkä yksi parhaista partasuukuvista (ja tosielämän tosi kova jätkä):

Kuva

Cpl Willie Apieta, VC, NZSAS

(VC on anglosaksien Mannerheim-ristin ritari, noin vertauksena, hieman vanhempi kunniamerkki kanssa)

http://www.army.mil.nz/at-a-glance/events/archived-events/cpl-apiata-vc/wiwa.htm

Hieno on hiusmuoti kanssa. :D

Antichrist
781

ViestiKirjoittaja Antichrist » 17 Tammi 2011, 15:33

Groke kirjoitti:Sullahan on avattarena kaikkien aikojen lekenta, GK... :lol:

Täh, GK?
siinä tapauksessahan joka kolmas ihminen voisi kertoa että "-elämä on potkinut päähän ja raskaat ajat ajoi minut tähän tilaan..."

Groke

ViestiKirjoittaja Groke » 26 Tammi 2011, 16:57

Antichrist kirjoitti:

Täh, GK?

Goran Klak. Legenda edellisesta Koalitiosta. Mies, joka tuijottaa rautakangen poikki ja poimii luoteja varpaillaan Playboyta lukiessaan.
Himmel, Arsch und Weißdorn...

Antichrist
781

ViestiKirjoittaja Antichrist » 26 Tammi 2011, 23:09

Groke kirjoitti:
Antichrist kirjoitti:

Täh, GK?

Goran Klak. Legenda edellisesta Koalitiosta. Mies, joka tuijottaa rautakangen poikki ja poimii luoteja varpaillaan Playboyta lukiessaan.

Joo, kyllä mä Goran Klakin tiedän, en vaan ymmärrä miten se liittyy ko. avatariin. :ninja:
siinä tapauksessahan joka kolmas ihminen voisi kertoa että "-elämä on potkinut päähän ja raskaat ajat ajoi minut tähän tilaan..."

Groke

ViestiKirjoittaja Groke » 27 Tammi 2011, 17:19

Antichrist kirjoitti:
Groke kirjoitti:
Antichrist kirjoitti:

Täh, GK?

Joo, kyllä mä Goran Klakin tiedän, en vaan ymmärrä miten se liittyy ko. avatariin. :ninja:

GK postaili (vai linkittiko, en muista) aikoinaan muutamia kuvia, joissa kuvan partasuu (tai joku very mycket samannakoinen) esiintyy ja vaitti olevansa itse kuvan henkilo.

little brother
ylläpito

ViestiKirjoittaja little brother » 27 Tammi 2011, 20:31

Groke kirjoitti:
Antichrist kirjoitti:
Groke kirjoitti:
Antichrist kirjoitti:

Täh, GK?

GK postaili (vai linkittiko, en muista) aikoinaan muutamia kuvia, joissa kuvan partasuu (tai joku very mycket samannakoinen) esiintyy ja vaitti olevansa itse kuvan henkilo.

Nej.

Se (yksi niistä kuvista) löytyy tuosta oikealta juuri nyt kun käännät katsettasi. "Lippis päässä".

Tai itsehän en sitä palstalta kerennyt näkemään, kun se oli jo poissa...
"Some kids pee their name in the snow. Chuck Norris pees his name in the cement."

Antichrist
781

ViestiKirjoittaja Antichrist » 27 Tammi 2011, 23:13

Joo, toi little brotherin avatar oli se GK:n "omakuva"*, ja niitä oli muutama muu samanlainen. Mut "Special Forces Cowboyta" se ei postannut, siis ainakaan omakuvana.

* Voihan se oikeesti esiintyäkin kuvassa itse, mistä sitä tietää.

Groke

ViestiKirjoittaja Groke » 28 Tammi 2011, 19:35

Antichrist kirjoitti:Joo, toi little brotherin avatar oli se GK:n "omakuva"*, ja niitä oli muutama muu samanlainen. Mut "Special Forces Cowboyta" se ei postannut, siis ainakaan omakuvana.

* Voihan se oikeesti esiintyäkin kuvassa itse, mistä sitä tietää.

No voi perse tata dementiaa. Pakko se on uskoa sitten. Jag stâr korrekatuurattuna.

Foreigner

ViestiKirjoittaja Foreigner » 01 Helmi 2011, 23:22

Pistetään nyt itekkin, vaikka en kamalan uusi enään ole, mutta ei kukaan mua ainakaan tunne jne. Sitä en muista miten koalitioon löysin, taisin jotain legioona aiheista googlettaa ja päädyin foorumille, hetken selattuani tajusin, että ei helvetti voiko olla asiallisempaa foorumia kun koalitio, siitä lähtien oon tätä seuraillut aika ahkerastikkin ja oon suositellut tuttavillekkin jos haluaa jotain innostusta dataukseen, niin koalitioon vaa käyttäjää ja tarinoita yms. lukemaan. Nostan kyllä hattua sille joka koalition on luonut.
And I heard a voice in the midst of the four beasts and I looked and behold, a pale horse and his name that sat on him was Death and Hell followed with him.

Raid

ViestiKirjoittaja Raid » 01 Helmi 2011, 23:40

Itekki kans legioonasta tai jostain muusta erikoisjoukoista tietoa etsiskelin ja tänne jouduin :D mutta pakko sanoa että on kyllä pirun asiallinen foorumi!! :) suosittelen lämpimästi kaikille! :wink: Oon minä tienny tästä sivustosta jo yli vuoden ainakin mutta nyt jokunen viikko sitten vasta alkoin tarkemmin lueskeleen ja tutkailee niin pitihän se sitte rekisteröityä tänne. 8)

niäämi

ViestiKirjoittaja niäämi » 06 Helmi 2011, 17:21

Tuli aikoinaan liityttyä Wanhaan Koalitioon. Kun asemia vaihdettiin tähän uuteen osoitteeseen, niin tuli jäätyä makailemaan linjojen väliin. Viime aikoina muutenkin ollut melko epäaktiivinen netin suuntaan, mutta nyt tuli mieleen, että vois etsiä uudelleenryhmittymisalueen ja kuukkelillapahan tänne sitten löysin helposti.

_Jampe_

ViestiKirjoittaja _Jampe_ » 06 Helmi 2011, 22:25

Jaa enpä arvannu, että ite lekenta siinä oisi, kun kuvan kopsasin. :D
KR/RjK

Antichrist
781

ViestiKirjoittaja Antichrist » 07 Helmi 2011, 07:07

_Jampe_ kirjoitti:

Jaa enpä arvannu, että ite lekenta siinä oisi, kun kuvan kopsasin. :D

Juuri tuossa tämän sivun alussa oli aiheesta keskustelua...

Mzx555

ViestiKirjoittaja Mzx555 » 11 Helmi 2011, 12:03

Mike Manner kirjoitti:Olen tehnyt positiivisen huomion, että jostain syystä palstalle on alkanut ilmestymään uusia käyttäjia nyt joulukuun 2010 aikana huomattavasti tiheämpään tahtiin, kuin mitä ollaan aikaisemmin totuttu ja heräsi kysymys, että miksi?
Ilmiö sinällään on (niin kuin jo mainittua) positiivinen, mutta sen syntyperä herättä myös uteliaisuutta ja olisi kiva kuulla, että:
Mistä ja miten väki on koalitio.infoon tiensä löytänyt...?

-Mike :)

Kiinnostusta ois Legioonaan/tai johonki. Googlen kautta löysin.

Pidic

ViestiKirjoittaja Pidic » 27 Helmi 2011, 13:45

Holger Pitkäsen elämän vaiheita selvittelin ja linkki heitti tänne. :D Mielenkiintoinen sivusto, hyviä linkkejä ja juttuja. Sitä vain mietin, että kehtaako itse mitään tänne kirjoitella. Yhdellä RT-keikalla olen ollut 10 vuotta sitten. Onko tämä ennemkin tarkoitettu legioonan miehille? Omat kokemukset legioonasta rajoittuu pikku kolariin heidän vaunun kanssa. Jälkeen päin sinänsä hauska muisto. Kaks legioonan vanhaa sotilaspoliisikersanttia sättii ranskaksi minkä ehtii ja sanaakaan en ymmärtänyt.

Palaa sivulle “Ilmoitukset ja ylläpito”