Koalition oma raamattupiiri

Alastomat naiset ja päiden leikkaamiset tänne. Huumori enemmän kuin suotavaa.

Valvojat: ERDL, Poso1, bugout

Probe

Re: Koalition oma raamattupiiri

ViestiKirjoittaja Probe » 23 Huhti 2012, 21:02

Milloin on aika taas suunnitella Koalition meetinkiä? Se vois olla jossain ensi kesän herättäjäjuhlissa (ilman minua) - alkaa nämä topicit olla sen verran :pope: :huh: Mutta ei siinä mitään, tosi wannabe-taistelijat niinkuin mä pohtivat syntyjä syviä aina välillä, mutta ei kai tästä foorumista mitään raamattupiiriä tehdä? Tulispa jo GK takaisin.. Jatkakaa :oops:

Edit-lisäys: "Polttavat puheenaiheet", voi tsiisus..

J.T Myyrä

ViestiKirjoittaja J.T Myyrä » 05 Touko 2012, 22:45

Probe kirjoitti:Milloin on aika taas suunnitella Koalition meetinkiä? Se vois olla jossain ensi kesän herättäjäjuhlissa (ilman minua) - alkaa nämä topicit olla sen verran :pope: :huh: Mutta ei siinä mitään, tosi wannabe-taistelijat niinkuin mä pohtivat syntyjä syviä aina välillä, mutta ei kai tästä foorumista mitään raamattupiiriä tehdä? Tulispa jo GK takaisin.. Jatkakaa :oops:

Edit-lisäys: "Polttavat puheenaiheet", voi tsiisus..

Jumalaan me turvataan.

duke13

ViestiKirjoittaja duke13 » 10 Touko 2012, 11:24

Humalaan you said!?
Olut meidän, joka olet tynnyreissä.
Pyhitetty olkoon sinun makusi.

Maistukoon sinun humalasi,
humaltukoon sinun juojasi.
Niin kotosalla kuin myös pubeissa.

Anna meille tänä päivänä
meidän vaahtoinen tuoppimme.
Ja anna meille meidän roiskeemme anteeksi
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meidän tuoppiamme roiskuttaneet.

Äläkä saata meitä vankilaan,
vaan päästä meidät krapulasta.

Sillä sinun on olut,
lager ja ale, ikuisesti.

Kippis. :pope:

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 19 Marras 2014, 02:07

http://www.koivuniemi.com/raamattu/?viite=psa+38%3A10
Psalmit:
38:1 Daavidin virsi; syntiä tunnustettaessa.
38:2 Herra, älä rankaise minua vihassasi, älä kiivastuksessasi kurita minua.
38:3 Sillä sinun nuolesi ovat uponneet minuun, sinun kätesi painaa minua.
38:4 Ei ole lihassani tervettä paikkaa sinun vihastuksesi tähden eikä luissani rauhaa minun syntieni tähden.
38:5 Sillä minun pahat tekoni käyvät pääni ylitse, niinkuin raskas kuorma ne ovat minulle liian raskaat.
38:6 Minun haavani haisevat ja märkivät minun hulluuteni tähden.
38:7 Minä käyn kumarassa, aivan kyyryssä, kuljen murheellisena kaiken päivää.
38:8 Sillä minun lanteeni ovat polttoa täynnä, eikä ole lihassani tervettä paikkaa.
38:9 Minä olen voimaton ja peräti runneltu, minä parun sydämeni tuskassa.
38:10 Herra, sinun edessäsi on kaikki minun halajamiseni, eikä minun huokaukseni ole sinulta salassa.
38:11 Minun sydämeni värisee, minun voimani on minusta luopunut, minun silmieni valo - sekin on minulta mennyt.
38:12 Minun ystäväni ja läheiseni pysyvät syrjässä minun vitsauksestani, ja minun omaiseni seisovat kaukana.
38:13 Jotka minun henkeäni etsivät, ne virittävät pauloja; ja jotka minulle pahaa suovat, ne puhuvat turmion puheita ja miettivät petosta kaiket päivät.
38:14 Mutta minä olen kuin kuuro, en mitään kuule, kuin mykkä, joka ei suutansa avaa.
38:15 Minä olen kuin mies, joka ei mitään kuule ja jonka suussa ei vastausta ole.
38:16 Sillä sinua, Herra, minä odotan, sinä vastaat, Herra, minun Jumalani.
38:17 Minä sanon: älkööt iloitko minusta, älkööt ylvästelkö minua vastaan, kun jalkani horjuu.
38:18 Sillä minä olen kaatumaisillani, ja minun tuskani on aina edessäni;
38:19 sillä minä tunnustan pahat tekoni, murehdin syntieni tähden.
38:20 Mutta minun viholliseni elävät ja ovat väkevät, ja paljon on niitä, jotka minua syyttä vihaavat,
38:21 jotka hyvän pahalla palkitsevat ja vihaavat minua, koska minä hyvään pyrin. >> Jakeen lisätiedot
38:22 Älä hylkää minua, Herra, minun Jumalani, älä ole kaukana minusta.
38:23 Riennä avukseni, Herra, minun pelastukseni.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 09 Joulu 2014, 01:32

Voispa tulla uskoon, se ois hienoo. Eikö kuulostakkin hullullta mutta onko se loppujen lopuksi niin hullua? Sukulaismies on ollu jo 30 vuotta uskossa ja yks hienoimmista ja rohkeimmista tuntemistani miehistä, niitä harvoja joita kunnioitan todella. Ja sen mukaan miten eläny elämänsä, ei paskempi jätkä.. ja miten paljon saanu aikaan ja pelastanu/auttanut muita ihmisiä. Et jos joku väittää että ei muka ole Jumalaa ja uskoa niin paskapuhetta sellaset. Ev. lut. kirkkoon kuulun vieläkin mut helluntalaisseurakunnassa on oma henkinen koti enemmänkin. Niitäkin on tietty monenlaisia ja joka lähtöön, mutta hedelmistään puu tunnetaan.

Olen asiasta sen verran varma ja tosissani että teen itseni täällä naurunalaiseksi kun tiedän mitä täälläkin on asenteet, mutta jos täällä joku muu olis ehkä joka sais tästä vahvistusta niin se olis jo sen arvoista.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 09 Joulu 2014, 03:24

Henkinen vointi on aika huono, siks tällästä.. Kai se näkyy näistä teksteistä, en tiedä. Vkloppu meni lujaa ja tänään viel korjaussarja. Kaikki menee päin helvettiä että silleen. Jotai muutkin kuin alkoholii tuli vedettyy, ja kavereil meni jo hermot. Ja tästä elämästä ei tuu mitään eikä rauhaa saa mistään. Että näin.. En tiedä. Saatan ryypätä vaik viikon putkeen jos sille päälle satun ja rahaa löytyy kyl. Ei tässä itteensääkän voi tappaa, ihan vaan perheen takia mut muuten täs paljoo enää olekkaan.

ERDL

ViestiKirjoittaja ERDL » 09 Joulu 2014, 15:38

Phoenix kirjoitti:Henkinen vointi on aika huono, siks tällästä.. Kai se näkyy näistä teksteistä, en tiedä. Vkloppu meni lujaa ja tänään viel korjaussarja. Kaikki menee päin helvettiä että silleen. Jotai muutkin kuin alkoholii tuli vedettyy, ja kavereil meni jo hermot. Ja tästä elämästä ei tuu mitään eikä rauhaa saa mistään. Että näin.. En tiedä. Saatan ryypätä vaik viikon putkeen jos sille päälle satun ja rahaa löytyy kyl. Ei tässä itteensääkän voi tappaa, ihan vaan perheen takia mut muuten täs paljoo enää olekkaan.

Kuinka vanha olet? Ei ole vittuilua, vaan haluan tietää.
"Now we can co-operate, right?"

"WRONG"

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 12 Joulu 2014, 01:38

ERDL kirjoitti:Kuinka vanha olet? Ei ole vittuilua, vaan haluan tietää.

27 vuotta. Ja voin sanoo, että on jonkin verran ehtiny elämää ja maailmaa nähdä. Huonossa ja hyvässä.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 12 Joulu 2014, 03:49

Tuntuu että usko on heikoille, mutta ei se nyt täysin niinkään mene. Pitäisi olla tosi vahva että jaksaisi olla uskossa nykymaailmassa, siis jos Jumala kutsuu. Ja jos kutsuu niin sen tietää ihminen yksin ja silloin kannattaa miettiä asiaa, ja se onkin suurempi juttu johon mulla ei ole kauheesti sanottavaa.

Yksi tärkein syy miksi selitän täällä tätä juttua on serkkuni, joka on oikeasti pelastanut ihmisiä uskoon. Silloin kun tuli uskoon, tuli myös monta kymmentä miestä kadulta kuulemma samalla. Kun serkku ja ne miehet oli kaikki jotai dokuja suunnilleen. Ja olen jutellut miehen kanssa useita tunteja, eikä ole mikään paskanjauhaja, olen kyseenalaistanut ja sukulaiset tuntee sen kanssa. Justiinsa uhkasin sitä kännissä että jos se on huijari niin hoitelen sen, koska nämä on ihmisille vakavia juttuja. Vielä ei ole tarvinnut siihen mennä, onneksi. Ja kaduttaa, sellaset. Mut jos se olisi kusettaja niin hoitelisin sen, ei kyl ole.

Ja kun itse käynyt helluntaiseuroissa tasan kerran, niin oli siellä jopa sellanen hyvä meno, hyvä fiilis jäi ja ihmiset oli hienoja. Että jaksoi olla siellä ja kunnioitti sitä.

Täytyy myös muistaa että on paljon harhaanjohtajia ja näin, tv:stä tulee paljon ohjelmaa ja osa niistä ei ole sitä oikeata juttua. Se on tosi vaikeata nähdä mikä ei ole ja kuinka paljon eksyttäjiä siellä on.
Viimeksi muokannut Phoenix, 12 Joulu 2014, 04:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Phoenix

ViestiKirjoittaja Phoenix » 12 Joulu 2014, 03:57

Mut en tiedä.. Vituttaa saatanasti. Itse tuskin tulen osaksi uskoa, mut kun olen nähnyt niin uskon jopa siihen jollain tasolla.
Ja se on helvetin hienoa. Ja jos joku on kiinnostunut noista helluntalaishommista niin voin antaa yhteystietoja ja näin.
Ai niin ja känni päällä.. saatanan hommia?

Palaa sivulle “Huumori ja roskaposti”