Kesä on vain kerran vuodessa

Alastomat naiset ja päiden leikkaamiset tänne. Huumori enemmän kuin suotavaa.

Valvojat: ERDL, Poso1, bugout

Katts

Re: Kesä on vain kerran vuodessa

Viesti Kirjoittaja Katts »

Grand Fokker kirjoitti: Kun tulet paakaupungilta 100 kliksii pohjoseen, ota yhteytta ja tuu kaymaan.
Nyt kun sain tan rillin karyy, taidan panna pitkat puut uuniiin ja pitaa sen kuumana koko kesan!
Juomaakin loytyy.
Voitaisin pohtia noita suurempii linjanvetoja ja strategioita. :D
No, vaikkei vaelluksesi sinua tannepain toisikaan, niin hyvat kesat kuitenkin!
Roger wilco!
Juomaa mulle ei kannata tarjota (niin säästyt sinäkin pahimmalta kaaokselta ja PTSD:lta), mutta siis kyähän mie ihan pelkän kyrsän ja kyljyksenkin voimalla olen varsin sekavaa seuraa ja siis just noi suuremmat linjanvedot on kyllä tärkee hoitaa tässä kesällä! :mrgreen:
Laittele privalla tarkemmat speksit tästä sun kenttäkeittiön sijainnista, niin joudut kulkureitille. Niin ja kiitti hei! :D
bugout kirjoitti:Meikäläiselle myös sitten ilmoitukset ihan normaalisti jos saavut pääkaupunkiseudun tai kantahämeen alueelle tossa kesäkuun toisella tai kolmannella viikolla.
Näyttäis siltä että hollilla ollaan! Otetaan törmäyskurssi, mutta muista että mulla on tyttöjen maksa ja lasten viinapää... :leg: :surrender:
Tästähän näyttää tulevan varsin vauhdikas kesä. Hyvä! :yes:

bugout

Viesti Kirjoittaja bugout »

Katts kirjoitti:
Grand Fokker kirjoitti: Kun tulet paakaupungilta 100 kliksii pohjoseen, ota yhteytta ja tuu kaymaan.
Nyt kun sain tan rillin karyy, taidan panna pitkat puut uuniiin ja pitaa sen kuumana koko kesan!
Juomaakin loytyy.
Voitaisin pohtia noita suurempii linjanvetoja ja strategioita. :D
No, vaikkei vaelluksesi sinua tannepain toisikaan, niin hyvat kesat kuitenkin!
Roger wilco!
Juomaa mulle ei kannata tarjota (niin säästyt sinäkin pahimmalta kaaokselta ja PTSD:lta), mutta siis kyähän mie ihan pelkän kyrsän ja kyljyksenkin voimalla olen varsin sekavaa seuraa ja siis just noi suuremmat linjanvedot on kyllä tärkee hoitaa tässä kesällä! :mrgreen:
Laittele privalla tarkemmat speksit tästä sun kenttäkeittiön sijainnista, niin joudut kulkureitille. Niin ja kiitti hei! :D
bugout kirjoitti:Meikäläiselle myös sitten ilmoitukset ihan normaalisti jos saavut pääkaupunkiseudun tai kantahämeen alueelle tossa kesäkuun toisella tai kolmannella viikolla.
Näyttäis siltä että hollilla ollaan! Otetaan törmäyskurssi, mutta muista että mulla on tyttöjen maksa ja lasten viinapää... :leg: :surrender:
Tästähän näyttää tulevan varsin vauhdikas kesä. Hyvä! :yes:
Oon ilmeisesti niin menetetty tapaus, ettei mun PTSD:stä tartte olla edes huolissaan vaan suoraan uhotaan, että nyt mennään pidemmän kaavan kautta :lol:
"Joskus, ihan hirveässä kännissä, mietin, että vain soturin elämä olisi elämisen arvoista." - Tuomas Kyrö

Katts

bugout kirjoitti:Oon ilmeisesti niin menetetty tapaus, ettei mun PTSD:stä tartte olla edes huolissaan vaan suoraan uhotaan, että nyt mennään pidemmän kaavan kautta :lol:
Hohhohoo! Jotenkin oletuksena oli, että jätkä on kuitenkin patongit silmillä 24/7. :oops: :mrgreen:
Mutta siis samaa koitin vihjata kuin GF:llekin; kukaan ei ehkä kaipaa extraohjelmaa meikäläisen humaloitumisen muodossa, koska sitten se kaava jää nimenomaan lyhyeksi (liikun humalassa yleensä ambulanssilla enkä taksilla) mutta en mie kenenkään bileitä pilaa selvänäkään. :D
Nakkaan viestillä, monsieur.

Jesse

Viesti Kirjoittaja Jesse »

Kesä alkaa kertaamalla. Sitten katon mitä keksitään muuta. Kai se vaimo antaa taas maalisudin käteen ja näyttää tosta aloitat..
----------
...laiskaks haukutaan, vaikka mitään en oo tehny!

Hande

Viesti Kirjoittaja Hande »

Kesä menee SKJL:ssä. Lämmintä on.. eilen ja toissapäivänä mittailtiin varjosta 33c. Vaikea sanoa mitään suurempaa operaatiosta, mutta muutamia asioita olisi voitu ottaa huomioon jo suunnittelussa. Sitreppiä tulee sitten jos jotain _mullistavaa_ tapahtuu.. :sur:
Siinäpä ne tärkeimmät.

Kimmo666

Viesti Kirjoittaja Kimmo666 »

Ulkoilutan Ducatia....

Finnbatt

Viesti Kirjoittaja Finnbatt »

Kukas ottais projektiksi juottaa toi Katts oikein kunnolla humalaan? Vaikka jossain mökillä niin lapsille ja mummoille aiheutuvat vauriot sais minimoitua :D

On nimittäin ollut viimeaikoina aika tylsää tällä foorumilla... Tartteis saada vaikka uuden version Kattsrofin aineksista 8)

Sirad_II/92

Viesti Kirjoittaja Sirad_II/92 »

Kukas ottais projektiksi juottaa toi Katts oikein kunnolla humalaan? Vaikka jossain mökillä niin lapsille ja mummoille aiheutuvat vauriot sais minimoitua :D

On nimittäin ollut viimeaikoina aika tylsää tällä foorumilla... Tartteis saada vaikka uuden version Kattsrofin aineksista 8)
Mie voin yrittää vaan turpiin voin saada... Vahingot vois ainaki täällä Tankavaarassa pysyä minimissä. :P Tai sitten ei...
Noh... kassotaan jahka neiti ilmaantuu tänne. :) Mikäli tämän luettuaan ei tule katumapäälle. :D

Katts

Sitäkö tässä nyt haetaan, että te juottaisitte mut vuoronperään känniin ja sitten mie kirjoittelisin koko kesän jotain sekavia raportteja tänne; tyyliin "Ggrrndd Foklerin ggrrillllllli oli tosi kuumna. Ps:; onks täällöä yhtäänb lämäriä joka voisd kattoa mun persetttä, siinnä onb jokuy ritilänkuva ja kirvelee prkleesti!1 psd: älköä kertoko Fkoggerilleettää sen audissa on klommo".
Ei vittu jätkät. Ei onnistu.
Hiljaa, Finnbatt. Ihan paska idea. :ninja: :mrgreen:
Sirad: Onko se "katumus" jotain näkkäriä vai? :twisted:

Finnbatt

Viesti Kirjoittaja Finnbatt »

Pelkuri :D

Sirad_II/92

Viesti Kirjoittaja Sirad_II/92 »

Noh eihän sitä oikeasti viittis moista tehä. :) Etenkään ku ei tule itekään otettua kovin tiheään. :)

Diver

Viesti Kirjoittaja Diver »

5vkoa maaseutuasujan "lomaa"... kamala stressi päällä ja jumalaton morkkis jos sattuu nukkumaan yli9:ään.
Hauiksen kiinnitys revennyt ja talven puut tekemättä... :leg:
Potentia et honor.

Grand Fokker

Viesti Kirjoittaja Grand Fokker »

Katts kirjoitti:Sitäkö tässä nyt haetaan, että te juottaisitte mut vuoronperään känniin ja sitten mie kirjoittelisin koko kesän jotain sekavia raportteja tänne; tyyliin "Ggrrndd Foklerin ggrrillllllli oli tosi kuumna. Ps:; onks täällöä yhtäänb lämäriä joka voisd kattoa mun persetttä, siinnä onb jokuy ritilänkuva ja kirvelee prkleesti!1 psd: älköä kertoko Fkoggerilleettää sen audissa on klommo".
Ei vittu jätkät. Ei onnistu.
Hiljaa, Finnbatt. Ihan paska idea. :ninja: :mrgreen:
Sirad: Onko se "katumus" jotain näkkäriä vai? :twisted:
Hommaan viella Halsterin, silla saa brandattua sellaisen joka tyton tribaalin toiseen pers kannikkaan! :twisted:

Katts

Sirad_II/92 kirjoitti: neiti
Finnbatt kirjoitti: Pelkuri
Jätkillä on psyopsit kehissä. :boxing:

Tätä ketjua kun tarkastelee, niin ainoa oikea asia mitä voitais tehdä, olis mennä juottamaan toi Diver känniin ja tekemään sen polttopuut sillä aikaa kun isäntä ite makaa koirankopissa (sillä on se pullo siellä, remember?) ja laulaa saaristolaislauluja. Ketä lähtee mukaan?

Probe

Viesti Kirjoittaja Probe »

Heinäkuussa ensimmäisen kerran 17 vuoteen lomalle USA:an, Itärannikolla seikkailua entisen painivalmentajan (eläkkeellä oleva opettaja, ex-marine) kanssa. Loput lomasta koti-Savossa lomailua. Syksyn mehtuita odotellen.

Vastaa Viestiin